OP Jämsä ja Pohjola Vakuutus muodostavat yhdessä kattavan palvelukokonaisuuden niin yksityisasiakkaille kuin yrityksillekin. Pankki- ja vakuutuspalveluiden keskittäminen tuo asiointiin sujuvuutta, mutta myös selkeitä rahallisia etuja. Pankki- ja vakuutusasioista muodostuu hyödyt ja alennukset huomioiva kokonaisuus, jota on helppo hallita op.fi:ssä tai OP-mobiilissa.
"Asiakkaamme kiittävät usein siitä, että voivat soittaa suoraan meille ja pystymme saman katon alla hoitamaan asioita hyvin monipuolisesti. Asiakkuudestamme hyötyy ehdottomasti eniten keskittämällä kaikki pankki- sekä vakuutusasiat. Tällöin saa parhaat edut käyttöönsä ja asioita pystyy hoitamaan helposti samoissa kanavissa”, kertoo asiakkuusneuvoja Tiina Valtonen OP Jämsästä.
””Tulevan vuoden aikana pankki haluaa tukea omistaja-asiakkaitaan entistäkin voimakkaammin lisäämällä bonusten määrää 30 prosentilla.”
On asiakkaan edun mukaista, että pankkiasiat ja vakuutukset ovat ajan tasalla, jotta kokonaisuus palvelee mahdollisimman hyvin asiakasta ja hänen elämäntilannettaan. Tämä varmistetaan palveluiden keskittämisellä; pankissa otetaan puheeksi vakuutusten tilanne ja järjestetään tarvittaessa aika vakuutusneuvottelijan luokse – ja tarvittaessa toisin päin.
”Kohdatessani asiakkaita haluan varmistaa, että nykyiset asiakkaamme tietävät käytössä olevat etunsa sekä uudet asiakkaat tietävät minkälaisia etuja he ovat asiakkaanamme oikeutettuja saamaan. Lämpimästi tervetuloa keskustelemaan asiasta lisää", Valtonen lisää.
Edut ovat alennuksia ja bonuksia, mutta mistä bonuksia kertyy?
OP-bonuksia kerryttää muun muassa asioinnin volyymi, eli asunto-, opinto- ja vakuudelliset lainat, säästötilit, rahastot ja Pohjolan vakuutukset. Jos esimerkiksi asuntolainaa, säästöjä ja kuukausittaisia vakuutusmaksuja on yhteensä 100 000 euroa, kertyy OP-bonuksia vuodessa 250 euron arvosta – ensi vuonna (2023) bonuskorotuksen myötä 325 euroa.
Bonukset käytetään automaattisesti muun muassa palvelumaksuihin ja vakuutusmaksuihin. Bonuksia voi käyttää myös OP Kodin ja lakipalveluiden palkkioihin.
”OP Jämsä on palauttanut tuloksestaan omistaja-asiakkailleen OP Bonuksien muodossa hieman yli 700 000 euroa vuonna 2021. Tulevan vuoden aikana pankki haluaa tukea omistaja-asiakkaitaan entistäkin voimakkaammin lisäämällä bonusten määrää 30 prosentilla. Lisäyksen arvioidaan tarkoittavan OP Jämsän omistaja-asiakkaille usean sadan tuhannen euron lisäystä bonuskertymään vuonna 2023 ja tällä tavoin pankki haluaa olla tukemassa omistaja-asiakkaitaan näissä monellakin tapaa poikkeuksellisissa olosuhteissa”, toteaa pankin toimitusjohtaja Kari Mäkelä.
”Bonusten lisääminen on pankin ydinlupauksen yhdessä yli kaikkien aikojen mukaista toimintaa”, Mäkelä jatkaa.
Info
Kolme faktaa OP-asiakkuudesta
Keskittämisen edut saa, kun on osuuspankin omistaja-asiakas ja Pohjola Vakuutuksen etuasiakas. Testaa, kuinka paljon sinulle ja perheellesi voisi kertyä bonuksia osoitteessa op.fi/bonus
Bonuskertymän suuruus määräytyy yksilöllisesti asioinnin mukaan. Siihen vaikuttavat muun muassa lainat, säästötilit, rahastot ja vakuutukset. Lisätietoa löydät op.fi/bonus
Omistaja Plus -asiakkuus – palvelunsa osuuspankkiin sekä Pohjola Vakuutukseen keskittänyt asiakas voi saada oman yhteyshenkilön pankista.